sobota 30. září 2017

Rafaelo řez


Jelikož pokračuji na škole kde jsem vystudovala obor cukrář tak tu máme k dispozici dvě malé prodejny se zákusky a když přinesou do prodejny rafaelo řez, skoro nikdy nedokážu odolat, řez je totiž hrozně vláčný protože se po upečení polévá smetanou a ta příchuť kokosu...Já totiž vše kokosové MILUJU ! Udělala jsem si na něm takovou menší závislost...😍

Napadlo mě předělat recept na zdravější verzi a musím říct ,že je snad ještě lepší než klasický a proto bych se s ním ráda podělila.







  • 2 ks vejce
  • 1/2 hrnku proteinu
  • 1 hrnek kokosového mléka (nebo jiné)
  • 2 hrnky polohrubé špaldové mouky ( já dala 1:1 hladké a hrubé špaldové )
  • 1/2 kokosového tuku (rozehřátého) 
  • 1 balení prášku do pečiva
     
  •  1 hrnek kokosu 
  •  1 ks sojové mléko vanilkové alpro (250 ml)

Jako první si navážíme všechny suroviny abychom je měly připravené. V misce si utřeme vejce s proteinem, přidáme vychladlý rozehřátý kokosový olej, nakonec přidáme mouku a kypřící prášek. Důkladně rozmícháme aby těsto bylo bez hrudek a vylijeme do vymazaného (kokos. olejem)  a vysypaného ( rozemletým kokosem) plechu, hustě posypeme kokosem a dáme péct na 170 stupňů po dobu cca 25 minut.

Ihned po vyndání řezy polijeme sojovým vanilkovým mlékem. Pokud zbydou, dáme je přes noc do lednice, ještě více zvlhnout.








Žádné komentáře:

Okomentovat