středa 18. října 2017

Domácí arašídové máslo



Zdravím!

 Tentokrát jsem se rozhodla zkusit něco trochu jiného, než obvykle zkouším, moc jsem od toho neočekávala, ale výsledek byl víc než překvapující. Arašídové máslo miluji, nejvíce na rozpečeném toastu s nakrájeným banánem, mohla bych to jíst snad každý den.

 To svoje od Myprotein jsem už spotřebovala takže jsem si vymyslela plán na výrobu svého arašídového másla a ten měl znít → koupit arašídy a poté si pochutnat na svém vyrobeném máslíčku.
 No.. Nakonec zněl nějak takhle → Zničené ruce od arašídu,které jsem musela vyloupat protože v obchodě neměly loupané, zahřát mixér taky splněno a plán,že si udělám do školy toast s máslem se taky nevyvedlo protože to máslo bylo během dne snědeno. Řeknu vám, stálo to za to a v nejbližší době se na to vrhnu znova, ale tentokrát si koupím vyloupané arašídy a udělám si větší množství.😀





  • 160g vyloupaných arašídů
  • 1/2 lžíce medu
  • Špetka soli
  • 1/2 lžíce kokosového oleje







Vyloupené arašídy společně s medem opražíme na pánvičce do zlaté barvy, vložíme  do výkonného mixéru se špetkou soli,kokosovým olejem a umixujeme do takové konzistence jaká nám vyhovuje.






1 komentář:

  1. Také si vyrábím arašídové máslo doma, protože ho mám hroznou spotřebu :D hezké video :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat