úterý 5. prosince 2017

Recenze kosmetiky | Neutrogena, Toptet, Garnier...

  Dneska je podle kalendáře první zimní den a navíc mám i svátek, tak jsem se rozhodla dát především já dárek Vám a to v podobě recenzí na kosmetiku, kterou vidíte na fotce. 
  Já osobně mám recenze moc ráda, většinou než si něco koupím brouzdám po internetu a hledám na konkrétní výrobek recenze, proto se chci podělit o své zkušenosti s touto kosmetikou.





  •  Garnier šampón bez parabenů
Jako první tu mám svůj nejoblíbenější šampón. Dlouho jsem hledala šampón bez parabenů a silikonů a myslím si, že jsem ho našla. Ano vím, že i tak nebude úplně nejpřírodnější, ale aspoň je tam zase o kousek chemie méňe. Nejvíce mi vyhovuje ten medový, vlasy po něm nejsou splihlé a jsou krásně čistě a voňavé, to samé můžu říct o tom s olivy, zkoušela jsem i na krepaté vlasy už nevím s čím byl, ale s vlasy mi neudělal v žádném případě co tyhle. Vlasy byly naopak těžké a splihlé.


  • Micelární gel pro citlivou pleť Garnier
Fuuha tak u tohohle produktu jsem si nepřečetla recenze protože jsem nutně nějaký odličovací gel potřebovala. Tenhle byl za přijatelnou cenu a vypadal hezky tak jsem po něm sáhla.
 Nicméně, když se přiblíží gel k očím tak nepříjemně pálí a po odlíčení stejně ještě musím použít micelární vodu a oči si odlíčit odličovačem na oči. Takže za mě spíše ne, znám i lepší.




  • Krémová čisticí emulze Neutrogena
  Tento produkt od značky Neutrogena je úplně můj první. Mám na něho rozpačité názory. Produkt slibuje, že odstraní černé tečky, nečistoty a hloubkově čistí, bez zbytečného vysušování pleti. U toho posledního bych se zastavila, já s velmi suchou pletí opravdu nepociťuji, že by tato emulze nějak vysušovala moji pleť a navíc krásně chladí. Zbytek účinků co by měl dělat nepociťuji. Emulze je hodně parfemovaná a když říkám hodně tak opravdu hodně, je to vůně trochu jako záchodové přípravky.



  • Řasenka Maybelline Lash Sensational
  Tohle je moje šesté balení řasenky tuším, vyzkoušela jsem všechny nabízené z této řady a musím říct, že zatím nejlepší řasenka co jsem zkusila. Ze začátku mi přijde, že trochu slepuje, ale to je jen v prvních chvílích. Řasy po ni mám jak mrkací panenka takže za mě super !


  • Topvet pleťový olej granátové jablko
 Olej mě zaujal na první pohled svoji krabičkou. Cena 160 Kč mi přijde trochu vyšší, ale je to česká přírodní značka, takže ráda podpořím českou značku a ještě k tomu s tak krásným obalem. 
 Pleťový olej je směs Bio olejů lisovaných za studena. Slouží k regeneraci a zaručuje hebkou a vláčnou pleť. Jak už jsem zmiňovala mám suchou pleť takže podobné výrobky jako tento zkouším ráda, zkoušela jsem dávat olejíček por make-up a  vypadal skvěle, nanáším ho i před spaním a ráno mám hezky vyživenou pleť. Zakoupila jsem ho v drogerii Teta.






Máte zkušenosti se zmiňovanou kosmetikou? Pokud ano, tak jaké máte názory Vy?









Žádné komentáře:

Okomentovat