neděle 3. září 2017

Radosti #1





Před pár dny jsem navštívila Prahu a nakoupila si pár věcí s kterýma bych se chtěla podělit...



Jako první jsme navštívili obchodní dům Černý Most ( ve kterém mají mimochodem úžasný obchod s dezertama ,který určitě stojí za povšimnutí ). 
 Můj úkol byl jasný. Najít nějaký roztomilý,elegantní batůžek do školy. Původně jsem měla v plánu batoh do kterého se vejde formát A4 ,ale tenhle? Panebože ten jsem tam nechat nemohla...



Tak to je on.. Už vidíte i vy proč tam nemohl zůstat. Má roztomilou baby pink barvu a neobvyklý tvar a za cenu 599,- je fakt skvělej.
  Na Čerňáku byl i Reserved ,který miluju. Měli ještě zbytek slev a já narazila na toto tričko za pouhých 80 Kč. Je mi trochu větší ,ale myslím ,že s uplými džíny to bude vypadat super.


Dále jsme se vypravili do dalšího obch. centra tentokrát Palladium. Cestou bylo pár stánků a jeden nás s kamarádkou zaujal svoji roztomilostí a krásnými barvami , tak jsme se k němu vydaly, u stánku nás uvítal moc příjemný pán a vyprávěl o jejich značce. Je to značka ,která se věnuje výrobkům z kokosu vše je bio,vegan a spoustu dalšího určitě si o ni přečtěte zde.
  Byla nám nabídnuta ochutnávka kokosových chipsů sladké a s mořskou solí. Přišla chvíle váhání jaké zvolit ,nakonec jsme obě zvolily s mořskou solí ,něco takového je přeci jen těžší sehnat. Jeden balíček vás vyjde na 35 Kč na internetu 28 Kč. Za mě fakt super takže určitě DOPORUČUJU.





Žádné komentáře:

Okomentovat